viernes, 23 de febrero de 2024

UN POEMA PARA CADA DÍA DE INVIERNO

 


No libro "Un poema para cada día de invierno" de Vanesa Pérez Sauquillo,atopamos esta poesía que usamos de base para un camiño numérico.

Ao mesmo tempo que a recitábamos,facíamos o camiño de xeito ordenado,ascendente e descendente.

                                                    "Me como uno,de desayuno,

                                                     me como dos y me da tos,

                                                     me como tres y huele a pies,

                                                     me como cuatro en un teatro,

                                                     me como cinco,¡ornitorrinco!,

                                                     me como seis,no me piséis,

                                                     me como siete en un cohete,

                                                    me como ocho,¡estaba pocho!,

                                                    me como nueve y cae la nieve,

                                                    me como diez,sólo esta vez.

                                                    ¿sólo esta veeeeez?

                                                  1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

                                                            ¡Qué rapidez!














           Coa bandexa de area,practicamos a preescritura dun xeito sensorial,a modo de xogo.



                              



































No hay comentarios:

Publicar un comentario